- Dag 1: van Nuth naar Oviedo

6 juni 2018 - Santander, Spanje

Beste allemaal, om half zes vanochtend bogon vandaag onze dag. Rond half zeven werd ik door Koen opgehaald. Hij bracht mij met volledige bepakking naar Weeze. Een fijn gevoel voor mij toen ik mijn rugzak voor een paar uurtjes via de lopende band richting vliegtuig zag verdwijnen, wetende dat dit de komende periode ‘op de man’ zal zijn! Niet getreurd, zelf bewust voor gekozen.  Na aankomst in Santander nog een paar uurtjes (uiteindelijk 4) richting Oviedo. Aankomst in het hostel: 19.45 uur Met een paar foto’s laat ik jullie zien hoe mooi groen het hier is (kijk onder foto’s) inmiddels met een zevental mede-pelgrims (5 Duitsers en een echtpaar uit Zuid-Afrika) kennisgemaakt en ervaringen uitgewisseld! We hebben er allemaal evenveel zin in! Dus starten we morgen vol goede moed! Wordt vervolgd, groetjes Chris

1. John:
    Veel succes Chris 👍
  2. Jo Eggen:
    Hoi Chris,
    geniet van deze mooie maar zware tocht. Mijn dochter Joyce heeft afgelopen jaar ook vanuit Oviedo dezezelfde route gelopen, pittig zei ze, zijnde ervaringsdeskundige! Ergo, take time.
    Gr Jo
  3. Jan Houben:
    Ha Chris,

Natuurlijk een lange reisdag en wellicht goed geslapen, maar vooral vanaf vandaag, veel wandelplezier.
    Buan Camino,
    groet,
    Jan
  4. Joycr:
    7 juni 2018
    Zet 'em op Chris! En heel veel plezier!
    X
    Joyce
  5. Marion Jongen:
    7 juni 2018
    De kop is er vanaf. Avontuur kan nu eindelijk echt beginnen. Veel succes en wandelplezier.
    Groetjes
    Marion Jongen
  6. Ralph Sevarts:
    7 juni 2018
    Succes Chris! Mooie omgeving, goed voorbereid: gaat lukken !
  7. Agnes en Hubert:
    Hallo Chris,
    We zullen de site goed in de gaten houden en we wensen je een heel spoedige wandeltocht.
    Groet,
    Agnes en Hubert
  8. Carla Bongers:
    7 juni 2018
    Hallo Chris, een lange dag gisteren. Leuk om meteen medereizigers te ontmoeten. De omgeving ziet er mooi uit.
    Een fijne reis. Groetjes Carla
  9. Harry en Margot Hermans:
    Hallo Crhis,
    Veel succes met je tocht, geniet van alle mooie ontmoetingen en dingen die je tegenkomt!
    Groetjes, Harry en Margot
  10. Twan:
    7 juni 2018
    Succes Chris, en doe vooral ook die Zuid Afrikanen de groeten als je hen nog ziet.
  11. Jos:
    veel succes Chris.
  12. Leo dautzenberg:
    7 juni 2018
    Mooi begin Chris. Wandel ze.
  13. John Jacobs:
    7 juni 2018
    Hoi Chris, wat een mooie foto bovenaan deze reisblog. De start is gemaakt en al meteen leuke medereizigers ontmoet. Heel veel succes en wandelplezier en ik kijk uit naar jouw verhalen en belevenissen. Groetjes, John
  14. Math en Angélique:
    7 juni 2018
    Succes en geniet van je tocht!!!
    Angélique en Math
  15. Marcel en Karin:
    7 juni 2018
    Veel succes en geniet ervan!
  16. Wim en Truus:
    7 juni 2018
    Heel veel succes Chris, maar vooral genieten.
  17. Piet, miny en Kevin den Brok:
    7 juni 2018
    Hoi Chris. Mooie foto's. Leuk te lezen dat je al kennis hebt gemaakt met mensen die hetzelfde reisdoel hebben. Wij wensen je veel succes en geniet van je tocht.
    Miny, Kevin en Pier
  18. Martin Op den Kamp:
    Geniet van de rust!
  19. Rob Schaaf:
    9 juni 2018
    Geniet ervan, de omgeving, de rust, de route, de toevallige ontmoetingen met mensen onderweg. Ook daarom doe je dit.