- Dag 23a: Afscheid!!

8 juli 2018 - Nuth, Nederland

Beste allemaal, vandaag is het zover een definitief afscheid van Santiago de omgeving waar het Camino-gevoel het best voelbaar is! Afscheid niet alleen van een geweldig mooie stad maar met name ook van alle lieve, mooie Camino-vrienden die ik op mijn Camino heb mogen ontmoeten! Een geweldig familie-gevoel!                                                                                                                                                                                                                                                           Mijn belevinge van deze Camino's kort samengevat: :                                                Pure interesse in elkaar, openheid, samen lachen, samen huilen, een mooie glimlach, een knipoog, intense verhalen, afzien, een zijn met de schitterende natuur, luisteren naar je eigen ademhaling, rust, verwondering en uiteindelijk de moeilijkheid van afscheid nemen! Iedereen nogmaals bedankt voor de interesse in een voor mij weer geweldige belevenis! Saludos, Chris