- Ik ga weer.....!

18 maart 2018 - Nuth, Nederland

Hoi allemaal, onderweg 2

Het is bijna twee jaar (mei 2016) geleden dat ik voor mijn eerste Camino (Portugues) van Porto naar Santiago onderweg ben geweest. Een geweldige ervaring waarvan ik nog bijna dagelijks geniet.

De tijd is gekomen om te starten met de voorbereidingen voor mijn tweede Camino met als vertrekdatum woensdag 6 juni 2018! Ik verheug mij er nu al weer op!​ De tickets en geldige ID-kaart zijn inmiddels besteld!

De Camino Primitivo, loopt van Oviedo door groen en bergachtig Noord-west Spanje over de Pico's naar Santiago de Compostela. Als mijn voeten mij dragen gevolgd door de Camino Finisterre, van Santiago via Muxia naar Finisterre, voor pelgrims vroeger het zogenaamde  'einde van de wereld' ! Daarna met de bus terug naar Santiago en een dag later met de snelbus voor twee dagen naar Porto, genieten dus!

Ook deze keer (indien WiFi) probeer ik weer iedere dag mijn ervaringen via mijn blog aan jullie door te geven. Reacties daarop zijn natuurlijk altijd welkom!

Tot dan!

image

Groetjes, Chris

1. Anny:
    17 maart 2018
    Hallo Chris ik vind het fantastisch dat je aan de tweede Camino gaat beginnen. Ik vind het ook heel leuk om jouw verhalen te volgen...je vertrekt nu 6 Juni.
    Super een fijn weekend voor jullie
    Lieve groetjes Anny
  2. Agnes en Hubert:
    Beste Chris,
    We zullen je weer volgen via je blog tijdens de tweede Camino woensdag 6 juni 2018.
    Succes!!!.
    Hartelijke groeten, Agnes en Hubert
  3. Esther:
    17 maart 2018
    Wat geweldig Chris, dat je weer zo'n bijzondere tocht gaat maken en wat fijn dat wij het weer kunnen volgen! Fijn weekend, de overbuurtjes
  4. Marion Jongen:
    17 maart 2018
    Ik ga je zeker volgen. Succes en veel plezier met de voorbereidingen van je reis.
    Groetjes
    Marion
  5. Theo:
    Hallo Chris.

Supergaaf dat je de Camino weer gaat doen. En dan ook nog naar Finisterre. Je bent nu al aan het genieten, dat weet ik. Veel succes met de voorbereiding. En natuurlijk ga ik je weer volgen.
  6. Hans Kouwenberg:
    Chris,
    we wensen je veel succes en geniet ervan op je 2e Camino. Mia en Hans
  7. René Deckers:
    18 maart 2018
    Heej Chris, ik wens je nu alvast veel succes en plezier. We zien ons echter binnenkort weer. Kun je dan meer vertellen over je voorbereidingen. Groetjes, René
  8. Emiel de Vos:
    20 maart 2018
    Hoi Chris, weer een mooie uitdaging voor jou. Het genieten begint nu al met de voorbereidingen. Ik ga je zeker weer volgen.
  9. Paula:
    27 maart 2018
    Hoi Chris,
    Ik wens je heel veel plezier met de voorbereiding.
  10. John van Dick:
    28 maart 2018
    Chris, we gaan je zeker weer volgen en genieten van je mooie verhalen
  11. Jo Frehen:
    29 maart 2018
    Heel veel succes, Chris.
  12. Joze:
    28 mei 2018
    Hoi Chris,
    Heel veel success maar vooral veel plezier met je tweede Camino-wandeling.