Reacties
Reacties 51 - 100 van 100
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hans Kouwenberg | Chris dat gaat weer een bijzondere belevenis die je… | 5 mrt. '20 |
| Ans | hoi Chris nog 3 maanden wat gaat het snel he. heerlijk… | 5 mrt. '20 |
| Henk Ursem | Hallo Chris, ik zou het leuk vinden om je te volgen,… | 27 feb. '20 |
| Marian | Leuk Chris dat je weer op weg gaat. Veel succes met… | 25 feb. '20 |
| Jos | Geniet van het voortraject, Kris...groet.... | 21 feb. '20 |
| John | Heel veel succes Chris. Wordt een zware maar mooie… | 15 feb. '20 |
| Carla Bongers | Lijkt me een heel mooie route Chris. Het eerste gedeelte… | 15 feb. '20 |
| Emiel de Vos | Ziet er weer indrukwekkend uit. Het gaat je dit keer… | 13 feb. '20 |
| Ralph | Ziet er weer behoorlijk uitdagend uit Chris. Lijkt… | 13 feb. '20 |
| Afra Huijten | Chris, dit wordt weer een prachtige route en dan mag… | 13 feb. '20 |
| Nel & John | Prachtige route, Chris en behoorlijk ambitieus. Dit… | 13 feb. '20 |
| Hans Kouwenberg | Chris, we wensen je veel succes op de misschien wel… | 12 feb. '20 |
| Piet, miny en Kevin den Brok | Hoi Chris Zo als wij jou kennen is je geplande reis… | 12 feb. '20 |
| Clement | Een gedegen voorbereiding op een reis vol introspectie… | 12 feb. '20 |
| Wim en Truus | We wensen je heel veel succes en voldoening Chris.👍 | 12 feb. '20 |
| Anny en Swiet | Prachtig Chris Ga weer mee genieten van jouw doorzettingsvermogen.… | 12 feb. '20 |
| Paul Verheijden | Dit ga jij ook weer redden, Chris. Succes. | 12 feb. '20 |
| Jan Houben | Hi Chris, mooie expeditie! Programma ziet er goed… | 12 feb. '20 |
| Rainer | Hört sich richtig gut an. | 12 feb. '20 |
| Agnes en Hubert | Dag Chris Weer een mooie uitdaging, veel succes .… | 12 feb. '20 |
| Jan Stevens | Prachtig Chris Veel bekende plaatsen zie ik in je… | 12 feb. '20 |
| Twan | Lopen dus langs de Costa Verde aan de (van het weerbericht)… | 12 feb. '20 |
| Jo Eggen | Veel zee en dus ook mogelijk sterke wind, succes.… | 12 feb. '20 |
| Jo en Sylvia Lonij | Wij gaan jou volgen en wensen je een veilige maar… | 10 feb. '20 |
| Twan | Weer een naar ik denk heel mooi wandeltraject straks… | 9 feb. '20 |
| Jan van Adrichem | Chris, benut de tijd tot je vertrek voor een gedegen… | 8 feb. '20 |
| Mariëtte | Succes met de voorbereidingen Chris. Ik ga je zeker… | 5 feb. '20 |
| Peter en José | Zal zeker weer een mooie ervaring worden. Alvast veel… | 4 feb. '20 |
| Ans | hoi Chris wat een mooi vooruitzicht. ik ga je zeker… | 3 feb. '20 |
| Ger R | Het enthousiasme spat er vanaf, niet allen in het… | 3 feb. '20 |
| Anny en Swiet | Hey Chris geweldig dat je weer gaat en ik zal je zeker… | 3 feb. '20 |
| Paul Verheijden | Chris, wij spreken elkaar binnenkort. Maar alvast… | 3 feb. '20 |
| Andre Nieuwenhuis | Veel plezier en succes weer Chris met deze mooie uitdaging.… | 3 feb. '20 |
| Esther | Hey Chris, wat een fantastisch vooruitzicht en wat… | 3 feb. '20 |
| Afra Huijten | Chris, jij gaat straks weer aan een nieuw avontuur… | 3 feb. '20 |
| John Jacobs | Hoi Chris, Precies over 4 maanden begint de reis en… | 3 feb. '20 |
| Wim en Truus | Heel veel succes alvast Chris. We reizen weer met… | 3 feb. '20 |
| Ernst | Succes Chris! Ik wens je een mooie tijd en uitdaging… | 3 feb. '20 |
| Hans Kouwenberg | Hoi Chris, dat ook deze tocht je brengt wat je ervan… | 2 feb. '20 |
| Piet, miny en Kevin den Brok | Hoi Chris wat geweldig. Wij wensen jou een hele goede… | 2 feb. '20 |
| Jo Eggen | Nu nog effe de training vooraf doen! Lichamelijke… | 2 feb. '20 |
| Jan Houben | Hi Chris, leuk om de voorbereiding te doen. Gaat beslist… | 2 feb. '20 |
| Joze | Weer zo’n mooie uitdaging Chris. Geniet er van.… | 2 feb. '20 |
| Math en Angélique | Hoi Chris, mooi vooruitzicht. Alvast heel veel succes… | 2 feb. '20 |
| Theo | Hoi Chris, Wat geweldig voor je dat je de uitdaging… | 2 feb. '20 |
| Jan Stevens | Ola Peregrino Christo Wij gaan jou zeker volgen op… | 2 feb. '20 |
| Rainer | Hoi Chris Ich freue mich für dich Gott schütze dich. | 2 feb. '20 |
| Yvonne | Leuk Chris Dat je weer een mooie wandeltocht gaat… | 2 feb. '20 |
| John | Weer een geweldige gebeurtenis en ervaring in het… | 2 feb. '20 |
| Huub de Haan | Ha Chris, Je hebt er nu al plezier in ! Geweldig.… | 2 feb. '20 |

- Ton van der multimediaclub: Chris ik lees het vrij laat,…
- Evert en Betty: Erg jammer Chris maar gezien…
- Anny en Swiet: Dat vervolg komt zeker. Hou…
- Joze: iets moois om naar uit te…
- Jo en Sylvia Lonij: Een wijs besluit. Wij hebben…
Alle reacties »