- Dag 2: van Oviedo met omweg naar Escamplero

7 juni 2018 - Escamplero, Spanje

Hoi allemaal, een geweldige dag gehad! De eerste 17 km zitten erop! De omweg naar de twee kerkjes was super! Mooi om te zien in een prachtige natuur. De dag begon met een ontbijtje (koffie, jus en 2x toast met jam) voor €4,-! Daarna de cathedraal bezocht en om 9.30 gestart. Mooie natuur, alleen op de wereld gevoel! Maar een enkele pelgrim overdag getroffen. O.a. Richy uit Australië een ervaren Camino-ganger loopt nu voor de 6e keer, telkens een andere route. Aan de hand van mijn nieuwe foto’s krijgen jullie een mooi beeld van mijn belevenissen en ervaringen op deze prachtige eerste dag van mijn Camino Primitivo! Ik kan het iedereen aanbevelen pm een keer te doen! Ik ga nu ook slapen. Morgen vertrek ik rond 7.30 uur, het wordt een lange dag (ongeveer 25 km). De voorspelling is regen! We zien het wel. Welterusten en tot morgen! Groetjes, Chris

1. Nina:
    Oh lieber Chris,
    wie ich mich für dich freue !
    Ich bin gespannt auf deine Berichte und ich werde wieder ein Stück mit auf dem primitivo sein...ich habe ihn in toller Erinnerung
    buen camino y ultreia
    Nina

buen camino
  2. Wiel van den Berg:
    7 juni 2018
    Goed bezig de kop is eraf.
    Een beetje regen kan geen kwaad houd het hoofd koel zou ik zeggen
  3. Marion Jongen:
    7 juni 2018
    Prachtige foto's en mooi verhaal. Slaap lekker en op naar de volgende mooie dag
    Groetjes
  4. Jo Eggen:
    7 juni 2018
    Hoi Chris, kop is er vanaf. Morgen stevige trip. Geniet er van.
    Gr Jo
  5. Hans Kouwenberg:
    8 juni 2018
    Een goed begin is het halve werk. Na regen komt zonneschijn.
  6. Clement:
    8 juni 2018
    Hopelijk toch een beetje droog weer vandaag !
    Gisteren de verhalen van Toos, mijn vriendin gehoord. Het lijkt me geweldig om te doen! In gedachten en met jouw beschrijving lopen we een stuk met je mee!
  7. Harry en Margot Hermans:
    8 juni 2018
    Prachtig Chris, mooie foto's.
    En ik geloof dat thuisblijven duurder is met zo'n prijs voor het ontbijt...
    Geniet van je tocht.
    Hartelijke groeten, Harry en Margot
  8. René:
    8 juni 2018
    Heel veel plezier op je camino! Sterkte morgen.
  9. Anny en Swiet:
    8 juni 2018
    Hallo Chris heerlijk om je weer te volgen Hopelijk valt het weer mee. Hitte lijkt me erger om te lopen. Geniet van al je ontmoetingen. Lieve groet Anny en Swiet
  10. Annette en Frans:
    8 juni 2018
    We wensen je een boeiende en inspirerende camino met interessante ontmoetingen en.... weinig blaren.
    Hartelijke groeten,
    Annette en Frans
  11. Ans:
    8 juni 2018
    Wat leuk om je weer te volgen wat een mooie foto s
    hopelijk gaat het goed vandaag

groetjes ans
  12. Agnes en Hubert:
    Hallo Chris,
    We zien dat je goed gestart bent.
    We wensen je verder een welvarende Camino.
    We duimen voor je en geniet.
    Agnes en Hubert
  13. Theo:
    Hallo Chris,

Leuk om je weer te volgen. Heel veel succes met deze uitdaging. Prachtige foto''s van een mooie omgeving. Vergeet niet te genieten onderweg!

Groetjes,

9 juni 2018
    Ich will auch...sehr schöne Tage für dich. Buen camino
  17. Emiel de Vos:
    10 juni 2018
    Al mooie foto's gezien, Chris. Veel suc6 verder op deze route. En vooral GENIETEN!!
  18. Joze:
    11 juni 2018
    Mooie foto's Chris, Veel success!
  19. Jan van Adrichem:
    11 juni 2018
    Chris, het ziet er goed uit! Heb je wel genoeg tijd gehad om te lopen, zoveel foto's!