- Dag 17 en 18: Porto

21 mei 2016 - Porto, Portugal

Hoi allemaal, zoals met jullie afgesproken heb ik deze twee dagen maximaal gebruikt om te relaxen. Dit bestond uit een terrasje hier, een hapje daar, een spectaculaire autorace dwars door Porto, een lekker wijntje in een wijnbar langs de rivier Douro en als afsluiting een ritje met een oud trammetje langs de Doura tot aan de Atlantische Oveaan. Vervolgens een mooie wandeling langs de Oceaan gemaakt, koffie gedronken, een lekkere salade gegeten en toen met de bus terug naar het centrum! Voor vanavond staat een afscheidsetentje op het programma in een geweldig authentiek Portugues huiskamer restaurantje! Genieten dus! Een ding is zeker we eten o.a. Bacalhau. Dit is overheerlijke kabeljauw! Aan de hand van mijn foto's uit Porto krijgen jullie een indruk van het sfeertje hier! Groetjes, Chris Vanaf morgen gewoon weer in Nuth te bereiken!

1. Hans Kouwenberg:
    21 mei 2016
    Chris wat een mooi e afsluiting en mooie foto's.
    Goeie thuisreis morgen en tot weerzien.
  2. Marion Jongen:
    21 mei 2016
    Dat ziet er gezellig uit. Veel plezier vanavond en goede reis.
    Groetjes Marion
  3. Jan van Adrichem:
    Chris,
    tot woensdag bij ons uitstapje (wat burgerlijk!). We zijn met 225 personen in Den Bosch en met 260 op het diner!
  4. Jos:
    21 mei 2016
    Ha die Chris, goede terugreis toegewenst.
  5. Jan Houben:
    22 mei 2016
    Hallo Chris, ik wens je een goeie thuisreis,
    Groet,
    Jan
  6. Wim en Truus:
    22 mei 2016
    Hallo Chris, wat hebben we genoten van je verslagen. Maandag gaan wij 6 weken rondtrekken door Spanje. In de toekomst zullen we hierover ervaringen uitwisselen. groetjes
  7. Ger R:
    22 mei 2016
    De laatste fase van jouw camino; goede en veilige terugreis,welkom terug in Limburg. Tot spoedig.
  8. Jan Stevens:
    Ola Peregrino Chris
    Een welgemeend proficiat met deze prestatie Een mijlpaal in je leven
    Wat zal jij veel te vertellen hebben !!
    Goed gedaan Chris
    Groetjes en tot gauw
    Jan
  9. Andre Nieuwenhuis:
    22 mei 2016
    Hi Chris, petje af voor jouw mooie prestatie. Bedankt voor je interessante verslagen. Hopelijk heb je ook veel nieuwe inspiratie opgedaan voor nog meer van dit soort leuke fratsen!!! Komt er nog een diapresentatie zoals we
    al eens hebben gezien in de ex pers. vereniging?
  10. John van Dick:
    23 mei 2016
    Nogmaals gefeliciteerd met deze bijzondere prestatie.
  11. Andre hensgens:
    23 mei 2016
    Hoi Chris, weer terug op vertrouwde bodem en dan ook nog eens met het weer dat je zeer goed kent. Laat alle herinneringen en belevenissen een plek krijgen, Zodanig dat je er nog heel lang van kan genieten. Niemand kan je dit afnemen dit is alleen van jou. Deel met anderen wat je beleefd, ervaren en door gemaakt hebt. Groet Josée en André
    PS Josée begint deze week aan het St. Pieterspad
  12. Henri Ummels:
    Hoi Chris,
    Je hebt toch mooi gedaan allemaal. Petje af
    Welkom thuis!