- Waarom de Camino?

10 april 2016 - Nuth, Nederland

Je kunt net zo goed vragen waarom niet!

Enkele jaren geleden kwam deze gedachte de eerste keer bij mij binnen. De wens om deze tocht een keer te maken bleef steeds terugkomen. Deze wens werd vijf jaar geleden extra verstevigd. Aanleiding hiervoor was mijn persoonlijke confrontatie met kanker en de beleving hierbij tijdens mijn herstel.

Het juiste moment om de wandelschoenen aan te trekken en ook te gaan bleef echter (nog) steeds achterwege.

Tot in maart 2015, het moment waarop ik de eerste stap heb gezet: ik ga!!

Nu vijf jaar na datum komt mijn wens in vervulling en kan ik ook deze kanker-periode op een voor mij mooie manier afsluiten! Met dank aan Rezi, mijn partner, die mij hierin volledig ondersteund.

Mijn weg is het doel en bestaat verder ook uit: 'Genieten', 'Ont-moeten', 'Bezinning' en 'Uitdaging'!

Het moment van vertrek komt steeds dichterbij, spannend! Nieuwe schoenen zijn inmiddels ingelopen, de tickets zijn besteld! Met de trainingskilometers lig ik goed op schema. De benodigde 'spullen' zijn ook allemaal in huis.