- Oefentocht met volledige bepakking!

15 april 2016 - Nuth, Nederland

Al weken stond deze oefentocht gepland! Samen met Jan en Mariëlle, twee zeer ervaren Santiago-gangers, ben ik op vrijdag 15 april aan deze tocht begonnen. Het werd een geweldig route langs de geleenbeek, mooie holle wegen omhoog en natuurlijk ook weer omlaag en dit allemaal binnen handbereik in ons mooie zuid-Limburgse land. De voertaal was Limburgs, Spaans en Portugees hadden we voor het gemak maar even thuis gelaten. De gespreksstof tijdens de route had zoals je mag verwachten een zeer hoog Santiago gehalte. Met de regelmaat van de klok vuurde ik mijn vragen af richting Jan en Mariëlle. Op werkelijk alle vragen kwam een enthousiast antwoord terug vergezeld van meestal een of meerdere anekdotes uit hun tochten.Geweldig hoe deze twee mensen (vader en dochter) hun enthousiasme en ervaringen op mij wisten over te brengen. Ook de rugzak kreeg tijdens het lopen de noodzakelijke aandacht. Na afloop van onze tocht keerden we voldaan terug naar ons startpunt. Nu, voorzien van zoveel tips en adviezen, wordt het voor mij echt tijd om te vertrekken! Ik ben er helemaal klaar voor! De eerste stappen op mijn tocht kunnen gezet worden. Nog 18 dagen........................

1. Jos:
    21 april 2016
    Chris, ik zal je volgen. Veel succes
  2. Janine Frank Milan::
    22 april 2016
    Het aftellen is begonnen.....! Spannend!
  3. Jan Stevens:
    Hoi Chris
    Uiteraard gaan wij je volgen op je Tocht der Tochten
    Ben zeer benieuwd naar je verhalen en belevenissen en ontmoetingen onderweg met andere pelgrims
    Neem de tijd en geniet met volle teugen
    Alle goeds ook voor het thuisfront
    Jan
  4. Rob Schaaf:
    Hallo Chris,
    wij zijn zeer benieuwd naar jouw wederwaardigheden op je niet-alledaagse tocht. Geniet ervan!
  5. Wiel Packbier:
    Hoi Chris,
    Veel succes en een behouden tocht wensen je Marleen en Wiel. We zullen je belevenissen zeker volgen.
  6. Theo:
    Chris,
    Elly en ik wensen jou een fantastische wandeltocht. Veel succes en veel plezier. Wij gaan jouw belevenissen uiteraard volgen!
    Groetjes,
    Theo
  7. Marion Jongen:
    22 april 2016
    Ga heerlijk genieten en veel plezier onderweg. En weer gezond naar huis.
    Groetjes, ook aan rezi
  8. Ans:
    hoi Chris

ik wens je heel veel succes en ga je zeker volgen

groetjes ans
  9. Paul Verheijden:
    23 april 2016
    Hi Chris, wij gaan je volgen. Je kan het, succes.
  10. Andre Nieuwenhuis:
    23 april 2016
    Hi Chirs, Wow, wat een fantastisch mooi parcours lijkt me dat. Ben razend benieuwd naar je ervaringen en zal je blog zoveel mogelijk volgen. Veel plezier en succes alvast gewenst en met vriendelijke groet. Andre
  11. Erwin Blezer:
    24 april 2016
    Hoi Chris,

Heel veel plezier en succes!
    Ik ben benieuwd naar je belevenissen en reisverhalen.
    En foto's natuurlijk! ;-)

Groet,
    Erwin.
  12. Joze:
    Hoi Chris,
    We gaan je volgen. Heel veel success met deze prachtige uitdaging.
  13. Agnes en Hubert:
    Dag Chris,

Agnes en ik gaan je uiteraard volgen, wij wensen je veel wandelplezier en succes!
    Groet Hubert
  14. Harry en Margot Hermans:
    25 april 2016
    Hallo Chris, we wensen jou een bijzondere reis toe met vele mooie momenten en ontmoetingen. We gaan je volgen via je blog en hopen dat alles voorspoedig verloopt. Veel succes en plezier maar ook een goede thuiskomst!
    Groeten van Harry en Margot
  15. John van Dick:
    Hoi Chris,

We wensen heel veel succes en we zullen je belevenissen met nieuwsgierigheid hier gaan volgen.
  16. Henri Ummels:
    26 april 2016
    HoI Chris,
    Ik ga zeker 'mee met jou op reis'.
    Veel plezier en veel succes!.
  17. Andre hensgens:
    26 april 2016
    Hoi Chris,
    Deze thuisblijvers gaan je volgen op jouw tocht. Beleef, geniet, vloek, lach, schreeuw, zing, ontdek en "vernieuw" jezelf.