- Dag 12: Pontevedra - Tivo/Caldas de Reis

15 mei 2016 - Padrón, Spanje

Hoi allemaal, over deze dag kan ik weinig met jullie delen. Het is een eerste zonnige dag geworden. Wat een genot om zonder regenkleding te kunnen vertrekken en ook zo aan te komen. De route was weer geweldig (zie foto's). De hele dag 5-6 uur bewust alleen onderweg geweest! Heb voor mijzelf de afgelopen dagen nog eens rustig voorbij laten komen. Was fijn om de tijd voor mijzelf te hebben! Natuurlijk kom je voldoende andere peregrinos tegen waarmee je even lekker aan de praat kunt, soms gebruikmakend van handen en voeten. Maar waar een wil is, is een weg! Bij de herberg waar ik ging overnachten was het super gezellig en ontspannen. 'S middags lekker met z'n allen in de tuin gezeten en tegen de avond met een zestal pelgrims in de tuin van de herberg heerlijk gegeten! Je zou zomaar vergeten dat er de volgende dag weer vroeg vertrokken wordt! Het gaat nu echt snel, Santiago komt eraan! Geeft een vreemd gevoel, spannend is het natuurlijk wel! Gaat allemaal goed komen, daar heb ik het volste vertrouwen in! Met mij gaat het verder prima. Ik heb op dit moment een (nog) niet te beschrijven gelukkig gevoel. Geweldig om mee te maken! Geniet van mijn foto's! Welterusten! Groetjes, Christiano

1. John:
    Hoi Chris,
    Mooi dat je eindelijke een regen vrije dag hebt gehad.
    Nog even volhouden met hopelijk droog weer.
    groet
    John
  2. Marion Jongen:
    Hoi Chris
    Goed om te horen dat het weer is opgeknapt. Het gaat nu inderdaad heel snel met je reis. Ik wens je nog een paar hele mooie dagen. Geniet ervan. Maar dat komt wel goed jouw kennende. Slaap lekker
    Groetjes
    Marion
  3. Wiel van den Berg:
    Hallo Cris,
    Ik heb het gevoel dat jij het juiste gevoel begint te krijgen geniet hiervan.
    Grt Wiel
  4. Anny:
    16 mei 2016
    Hoi Chris goed om te horen dat je eindelijk een droge dag hebt gehad..We wensen je nog hele mooie dagen.Het gaat nu best wel snel. Geniet van alles ,maar dat zal zeke lukken groetjes van ons
  5. Hans Kouwenberg:
    Chris,
    Na regen komt zonneschijn en met jouw spirit zit het wel goed. In wieler jargon ben je aan de laatste kilometer bezig.
  6. Wim en Truus:
    Super Chris
  7. Jos:
    17 mei 2016
    ha die Chris, Jij schrijft dat je over deze dag weinig te vertellen hebt. Ik heb echter het gevoel dat je nog nooit zoveel verteld hebt over een dag, want voor al die dingen die je beschrijft,doe je het. Voor al die dingen loop je deze pelgrimstocht. Het weer is dan gewoon een extraatje, Heel fijn dat je dit wil delen.
    Doe ut....
  8. Miny,Kevin en Piet:
    17 mei 2016
    Hoi Chris, het doet ons goed te lezen dat je nu eindelijk droog weer hebt. De foto's zijn geweldig en spreken voor zich!! Geniet nu het eindpunt in zicht komt. Groeten en succes, Miny, Kevin en Piet
  9. Esther:
    17 mei 2016
    Hoi Christiano, wat een fantastische ervaring en wat bijzonder voor ons lezers om alles zo mee te mogen ervaren.Extra glans krijg je nu van de zon! groetjes vanaf de Pommer
  10. Jan van Adrichem:
    17 mei 2016
    Chris, eindelijk mooi weer! Geniet ervan nu de ontknoping nadert.
  11. Ans:
    17 mei 2016
    wat fijn om te lezen dat eindelijk het zonnetje schijnt .
    ja het eindpunt komt inzicht he.
  12. Peter en José:
    Hoi Chris,
    wat ontzettend fijn dat je in ieder geval geen regen hebt gehad onderweg!
    Mooi om je belevenissen te kunnen volgen, en dat je doel in zicht komt.
    Het gaat je zeker lukken!
    Ook erg leuk dat je foto's plaatst waardoor je echt kunt meegenieten.
    Geniet maar van de laatste kilometers, en hopelijk loopt de zon met je mee.
  13. Anja de Hoon:
    17 mei 2016
    Eindelijk droog weer, dat zal wel een verademing zijn. Even geen klamme kleding.
    Mooi hoe je dat geluksgevoel uitstraalt wat je beschrijft! Ga je na Santiago nog door naar Finisterre? Is echt een mooie afsluiting van je Camino!
  14. Baldu theunissen:
    17 mei 2016
    Stilte, zegt soms meer dan woorden :) Ze kan oor-verdovend zijn. See you!!
  15. John van Dick:
    Hoi Chris,
    Geniet van de die laatste dagen, want het weer is je nu goed gezind. Na de zware beproeving krijg je nu loon na werken, want de vooruitzichten zijn droog met een lekkere temperatuur. Precies wat je verdient
  16. Erwin Blezer:
    18 mei 2016
    Hoi Chris,
    gelukkig dat het weer beter is geworden.
    Mooie foto's!
    Succes!!
    Groet, Erwin.
  17. Theo:
    18 mei 2016
    Hoi Chris,

Wat ziet de wereld er toch anders uit als de zon schijnt. Eindelijk! Aan de schitterende foto's te zien was dit een prachtige route. Dan heb je inderdaad even niemand nodig om intens te genieten.

Elke keer als ik jouw reisverhaal lees, ben ik een klein beetje jaloers op jou. Stom hè! In ieder geval wensen wij jou nog fantastisch mooie routes en blijf genieten! Op naar het hoogtepunt Santiago!

Elly en Theo